Flyttstäda...

Jag känner att jag riktigt börjar komma in i bloggandet igen. Men det tror jag mest beror på att jag har startat en annan blogg också. SjukLinn.blogg.se där jag skriver upp alla smärtor jag har under dagen. Det är inte så att jag är någon hypokondriker eller så det är bara så att jag har många smärtor, inte som hypokondriker som tror det värsta om allt.
En annan anledning till varför jag har börjat blogga igen tror jag kan vara att jag egentligen har tusen andra saker jag måste göra, och då blir det lätt att man vill fly.
Sedan kände jag även för att blogga nu i och med att snart ska jag packa ner denna datorn. Vi flyttstädar nämligen för fullt nu (när jag inte bloggar). För imorgon går lasset till X där vi stannar tillsvidare.
Jag har fortfarande inte bestämt mig om Uppsala men jag tror allt att det blir så ändå. Jag har i och försig inte berättat min orolighet för någon annan heller, så jag har inte kunnat prata ut om den. Men jag har sagt det till grabben ett X antal gånger förmycket så han vill inte höra det längre. Men jag håller med honom, jag är så veeeelig, ena stunden är det sååå himla fantastiskt andra stunden känns det som jordens undergång. Men men jag antar att den som lever får se.

Apropå ingenting, så brann ett hus i närheten av oss igårkväll. Kul att få sitt hus nerbrunnet på nyårsafton! Det hade tydligen börjat brinna på vinden så brandkåren kom knappt åt att släcka det. Husets ägere var även påväg till Göteborg för att fira nyår och de fick ju så klart vända.
Jag hörde syrenerna ca halv 4 på eftermiddagen och vid 2 tiden när vi åkte hem på natten var det fortfarande lite brandmän kvar där. Stackars brandmän som fick fira nyår där. Men men, that's life.

Ne nu måste jag återgå till att packa innan min kärlek blir arg på mig.
Hejsvejs grus och gnejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0